AKMA_Logo_Wit
Here's your tagline
Advies // Productie // Montage

Akoestiek callcenter

Soms wel duizenden inkomende en uitgaande oproepen per dag, meerdere stemmen door elkaar heen en rinkelende telefoons; in een callcenter is een goede akoestiek noodzakelijk. Niet alleen voor de medewerkers om hun werk goed uit te voeren, maar ook om werk- en leefomgeving van hen te verbeteren. De akoestiek in een callcenter kan op verschillende manieren en middelen worden verbeterd. AKMA is de juiste professional om deze aanpassingen door uit te laten voeren. Lees hier over onze service en neem contact met ons op voor een afspraak. Wij denken graag met u mee over een passende oplossing voor uw callcenter, zodat u en uw medewerkers hun werk zonder problemen kunnen uitvoeren.

Akoestiek callcenter verbeteren

De ruimte in een callcenter wordt vaak gedeeld door meerdere personen. Centrale bureaus, rinkelende telefoons en gesprekken dwars door elkaar zijn vaak niet optimaal voor de akoestiek van het callcenter. Dit beïnvloedt natuurlijk ook de werkomgeving. Te veel lawaai kan zelfs tot gehoorklachten leiden of collega’s die elkaar of de klant niet kunnen verstaan. Om geluidsoverlast tegen te gaan en de productiviteit hoog te houden, is een goede akoestiek dus noodzakelijk. AKMA helpt met zowel advies als oplossingen op maat. Die oplossingen kunnen in meerdere akoestische toepassingen gevonden worden. Van speciale geluidsschermen tot panelen tussen bureaus om het geluid te dempen of isoleren.


Een betere akoestiek dankzij AKMA

Hoewel veel geluidsnormen vastgelegd zijn in het Bouwbesluit en arbo-wetten, kan geluidsoverlast heel divers zijn. Dit komt omdat geluidsoverlast een persoonlijke vorm van overlast is. Iedereen ervaart dit anders. Ook spelen de afmetingen van de ruimte mee in de geluidsverplaatsing en of weerkaatsing.Schakelt u onze hulp in, dan gaan we graag met medewerkers in gesprek om deze overlast in kaart te brengen. Ook voeren wij metingen uit. Wij stellen vervolgens een rapport op waarop wij een deskundig advies aan u baseren.

Wat zijn voorbeelden van geluidsoverlast?

  • Vervelende nagalm in de ruimte die niet afneemt
  • Slechte verstaanbaarheid bij het spreken
  • Flutterecho of geluidsreflectie door weerkaatsend geluid
  • Geluidsniveau voelt voor medewerkers te hard aan in de ruimte
  • Collega’s die dichtbij zitten, zijn letterlijk of luid te horen.

Professionele aanpak voor allerlei soorten ruimtes

Mogen wij aan de slag om uw akoestiek te verbeteren, dan heeft u de keuze uit een verschillende opties. Zo passen wij niet alleen wand- of plafondplaten aan met akoestische en of geluiddempende middelen; ook op kleinere schaal kunnen wij aanpassingen uitvoeren. Denk aan speciale geluidswerende schermen of platen tussen de bureaus van medewerkers. Wij maken alles op maat. Hierdoor is het mogelijk om allerlei kleuren, diverse designs en zelfs logo’s toe te voegen aan een akoestisch paneel. Onze akoestische panelen vormen een technisch én esthetisch geheel.

Neem contact op voor de mogelijkheden

Benieuwd wat AKMA voor u en uw bedrijf kan betekenen? Vul het contactformulier in en wij laten zo snel mogelijk wat van ons horen. Samen met u bekijken we graag de verschillende mogelijkheden die er zijn voor ons maatwerk en hoe de situatie is. Als u dat wilt of wanneer dat mogelijk is, voeren wij vervolgens een professionele meting uit. Op basis hiervan adviseren wij u bij de keuze voor akoestische producten.

Contact
Maatwerk is onze standaard
Levering en montage
Geluidsmetingen en afspraak op locatie
Eigen productie faciliteiten
Peutz gecertificeerde oplossingen
Vraag vrijblijvend een offerte aan
Klanten vertellen
Niemand anders kan u beter vertellen over onze diensten en producten dan de gebruikers hiervan. Uiteraard zijn alle reviews openbaar geplaatst via Google.
  • Helemaal top
    Goed advies voor een perfecte akoestische oplossing
    Carl Schoonenberg
Met welke akoestische materialen kunnen we u helpen?
Vrijbljvende offerte